-

Hejj bloggen !♥

Nu har jag kommit hem från skolan. Julle kom till skolan idag igen =) jag har krig med gabi, dani och lite julle , hihi, snöbolls krig kan jag säga. Vill inte säga hur de gick ;)

mamma&Pappa har dragit och kollat på nya badrum. Ska göra om båda badrummet föresten! Och vet ni vad de värsta är!?

Vi har bara dusch i ena bardummet. Och när vi gör om där så kommer vi inte att ha en dusch på 3 veckor !! (vi ska göra om HELA badrummet, golv m.m) så jag kommer dra hem till maliin och duscha;) hihi :*

Men iallafall, nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta , de är ingen hemma. Kanske ska vänta tills syrran och hennes boyfriend kommer. Så får de laga maten.

Pusssssss (L)

Lady GaGa Ft Kardinal Offishall-Just Dance Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0