de nya badrummet och altanen!

nu , äntligen så tänkte jag flytta in alla mina grejjer i badrummet!
jag ska byta badrum nu!

nu kan ni kollar hur de såg ut från början och hur de ser ut nu!
de bilderna till höger är ju hur de ser ut nu ;)
  

 = 

nästa badrum:
 =

 =

gräsliga var badrummen förut!
fyy, men nu är de fina! :d

de sista badrummet ska jag ha nu. Så nu ska jag dra och lägga ner alla mina krämer, nagellack, smink m.m i lådorna och hyllorna!

innan jag drar.. haha. Så ska jag bara visa altanen också :d haha. Vi gjorde ju om den samtidigt som badrummen.
de var så jobbigt, ibland var de 6 bilar här! och jag var ju sjuk i en vecka då så en gång blev jag kallad "skolkare!" HAHA!
altanen:
 =
(den är större nu än förut)
men nu ska dra. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0