min helg - syster tog studenten! grattis!

okej , hej. det var ett tags sedan. jaf vet. menjag har inte hunnit! :d

nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen:

fredagen: då var jag ledig från skolan för min syster malin tog studenten!
först var vi nere vid hennes skola och kolla när de sprang ut. 
  

Sen korttagning. (30 min typ, haha)


  


Sen gå i tåget.
 
syster och folk                              mamma&syrran


Sedan kolla vi när de satte på fallen.

här har vi lilla mig dåå ;)
(de är den klänningen jag ska ha på skolavslutningen)

sen drog de ut på stan och åkte vagn



sen efter 3-4 timmar kom hos hem till oss och då firade vi henne !
 jag och min söta kusin

jordgubbar doppade i choklad! mums!

 jag&söta malin

tårta      tårta

lördag: drog på träings läger med TFK (fotbollen) sov över där till idag. Kom hem vid 1.

Bilder frpn läger kommer någongång ikväll. Annnrs blir de väldigt mkt bilder!

 

söndag: (idag)

vid 3 drog vi ner till kamp och minglade lite. Frida grahn och emma grahn var där ! bilder från de kommer också någon gång ikväll. Dom korten har inte jag på min kamera.

jag varit nere i stan och kollar när syrran och hennes pojkvän gick på balen.




söta syster&kp :d

pust! mera bilder kommer... nu ska jag och malin dra till jätten och köpa godis till imorgon. Då ska vi se på film.
Tack malin osm väntade på min när jag la ut bilderna!
kösss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0