ont i ryggen + bilder

hej :d

jag har just ätit nu och ska snart duscha igen.
efterson jag&malin drog ut efter studenten (i fredags) vi tog oss en promenad och träffa några. så ramlade jag över en stock, så nu har jag jätte ont i ryggen ! så vi har beställt ett ryggskydd från lasse karlsson! hoppas de kommer snart !

försöker få in några bilder från studenten på mig från mammas kamera med de går inte? vet inte vad de är för fel!
men jag langar några bilder från lägret med fotbollen istället. Jag orkar inte berätta något men eftersom jag skadade ryggen så var jag inte med någon gång ;)
Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden





Klicka för att stänga bilden
hahah hemfärden! haha och emma hade ändå hälften av mina&malins grejjer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0