TESSAN FUSKAR PÅ "FIA MED KNUFF" OCH JAG VANN IALLAFALL!

Ooo yees , där satt överskriften.. ;)
jag vet inte var jag ska börja..

för två timmar sedan kom jag hem från ljugkile. Har varit där med mina ÄLSKLINGAR, malin, tessan och sara♥
vi har haft så underbart kul och jag vet inte var jag ska börja faktiskt , haha.

(fråga inte vad jag gör med handen i mitt face, haha)

vi kom dit i söndags kom vi dit vid 6 kanske ?då åt vi mat sen vid 11 drog vi ut med min gummit plast båt på en liten tur, de var jätte mysigt och fint!
 
    

 


(eftersom jag och sara hade suttit på malin&tessan i båtturen så hade de kramp! haha så de kunde typ inte gå. Men och sara gav de massage sen♥)

Igår (måndags)


vi vaknade, åt frukost, sen iväg!


tog båten ut i vattnet och skulle till något som hette "paradiset". Tessan hade varit där förut men kom inte ihåg var de låg, så jag fråga alla om vägen med de gick inte så bra. Sara&malin fick gå och jag&tessan tog båten och letade från vattnet. haha.

tillslut hittade vi de och de var hur fint som hälst där! dit ska jag tillbaka någongågn säger jag bara!
i "paradiset"
*hoppa vi från klippor
*bada i klart och djupt vatten
* paddla båten i viken
*tog underbara bilder m.m









haha tessan puttade ut mig i havet utan åror! de var bara att börja paddla med händerna, haha!





  
älsklingar!

tog måååånga fler bilder men laddar inte upp dom nu.
sen skulle vi hem, hahaha! en timma och 40 minuter tog de hem med båten! malin&tessan paddla och tillslut dumpade de jag&sara på en stand så vi fick gå hem, haha. (jag har filmat ! hah)

sen när vi kom hem till husvagnen så var de käk! sen senare på kvällen drog vi ner till vattnet och bara myste, tog kort, stammkunder i kiosken och spela spela vollybol

haha sara & malin har hittat en godis leksak i kiosken


tessan och jag kör hårt, haha

sen ännu senare så gick vi ner till vattnet och badade i solnedgången, underbart!

innan badet


i badet! sara bada inte.


här gick de ju inte så bra, hahah!

sen idag:

jag&malin började med en joggingtur! HAHA :d
sen upp till husvagnen och käka.
sen skulle vi ut med båten igen till ett fint ställe. Men vi ville inte så långt bort idag igen! hah.

så vi hamnade vid ett ställe där de var massa sakuter! hehe.
där låg vi och sola , massage och båttur.
jag ger tutten massage, jag är ju bäst på allt.

gulligt, jag vet.

sen skulle jag och sara ut på en båttur så RÅKADE vi pajja båten, så den gick sönder! HAHAHAHAHAHA!!

ett liten hål i den. haha.
när vi skulle hem så tog jag och tessan båten! haha den skönk faktiskt inte.. ;)



de här dagarna har varit underbara!
tack för allt brudar. Älskar er så mycket


Kommentarer
Postat av: malin <3

ÄLSKAR ER !<3

2010-06-22 @ 20:20:07
URL: http://finaste.webblogg.se/
Postat av: sara '

jag älskar er mest av allt !

men elin , TA BORT BILDEN på mig i båten när jag gapar säger jag bara !!!!! <33333

2010-06-22 @ 22:31:09
Postat av: tessan =)

du hunny ! nu är de såhär attt jag äger dej på fia med knuff utan fusk ! älskar dej ! <3<3<3<3<3<3

2010-06-23 @ 00:47:50
URL: http://tesszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0