SOMMARLOV!

har inte riktigt fattat de själv men de är sommarlov nu!

fick panik imorse, fick damp på mitt hår. Fick de inte som jag ville. Så jag var lite sur när jag kom till skolan men sen blir de bättre ;) haha. drog till lärarrummet och in på toan där och kolla mig i spegel. "okej, jag duger" :d haha. Sen hade jag bara kul, underbart kul med mina älskade vänner♥

de började i aulan. Trökigt tal , sång och pianospel. haha. Sen iväg till klassrummet och prata lite. Sen sommarlov! underbart!

efter de drog jag, mamma, syster och farmor till ritz och fikade♥ mysigt. (bilder kommer där nere.)
sen hem. Nu sitter jag och laddar in alla bilder och sen blir de käk!

bilder från skolaavslutningen:










klassen =)
(tjejerna)


älskade tjejer <3



haha jag&chrille fotas ;)


på fiket:

  

de var lite bilder, mer kommer kanske sen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0