min dag

hellu =)

nu är jag hemma från stan. De blev fika med malin, jossan & anna!

tog något "bär paj" men någon dricka :d haha.

idag:
på morgonen vid 10 drog jag och mamma till överby. Skulle köpa bikini men hitta ingen :( de blir hårnålar och en strandväska man fick på köpet på glitter!

sen körde mamma ut mig till öresjö där mina brudar var.
Vi surfa , bada , sola flumma, haha. Var med basse , linus, emil och bylund =)
sen tog jag, sara och malin bussen hem där blev de flum! haha de var några busungar som retade busschafören med sina mopeder. de körde framför bussen jättelångsamt så busschafören ringde polisen! hahaha.

sen var de hem en snabbis sen till stan och fika (kolla längs upp)

nu är jag hemma och JAG har lagat burgare ur min lilla "kokbok för tjejer" hehe.

nu ska jag dra och steka burgarna! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0