MIN DAG:

hejhej (L)
min dag har varit underbar!

var framme i stan vid halv 3. då spelade vi minigolf :D asa kul, fast malin vann över mig med 20 poäng!! men jag hade en otursdag förstår ni... ;)

sen drog vi till MAX och köpte en milkeshake.
vi åkte till kanotbryggan och drack den och bara myste♥

 

sen tröttnade vi på en smaken så då drog vi till ICA och köpte dextrosol =)
sen vare iväg till SLUSARNA! träffa chrille, han jobba där idag :D haha.
sen gick vi bara runt där och busa och tog bilder =)

minigolfen:

Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

kanotbryggan:

Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

slussarna:

Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0