dagens outfit

hejhej♥


såhär har jag sett ut idag!
♥shorts - H&M (invigde dom idag, haha)

♥body - gina
♥kofta - H&m
♥halsband

nu har jag just lockat klart håret, jag vet inte om jag ska ha lockigt hår imorgon? och jag vet inte heller om vilka kläder jag ska ha på mig imorgon ? kanske ska ha de nya linnet jag köpte idag? =) kanskekanske..

nu sitter jag iallfall i min säng och väntar på att malin (syrran) & hennes pojkvän kristoffer (KP) ska komma hem från deras promenad. Då ska vi flytta stampe in i ett garage. Han ska inte stå ute i natt. den buren han har är inte så bra om de typ kommer någon räv eller något! så jag hoppas de kommer hem snart!

nej men nu ska jag dra till badrummet och ta bort sminket och fixa mig för natten! hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0