cykla (Y)

hejj♥

jag och malin tog oss en cykeltur förut. haha vi träffa mycket trevliga folk!

hah, malin hörde ett ljud som sa: wooohooo.

malin: hörde du de där?

jag: nej?

sen kom de igen, wooohooo!

och då svara vi woohoo och då svara hon woohooo! haha och så höll de på.. sen följde vi ljudet och så var de en gammal gumma som satt uppe på en ballkong och rökte som gjorde de ljuden! ahahha :d så kul vare!

 

sen drog vi hem till lilla gaybi. De första han sa var: om ni ska stanna länge går jag in! HAHAHA. sist gång, eller ahh de orkar jag inte ta nu ! hehe.

sen hem till sara för att hämta lite saker som blev klar från när vi grilla hemma hos henne =)

 

nu är jag hemma och har just städad stampes bur.
bilder från min&malin kväll kommer ikväll. haha.

 

tänkte langa en hel skön bild från brännbollen ! :d


haha nästan lite pinsam men jag blir lite rädd för bollen! HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0