vem har tagit kort tillsammans med mona sahlin om inte jag ? ;)

hejhej =)

igår så var jag och shoppa, men hitta inget tyvärr. sen kl. 7 så var vi och lysnade på vänsterpartiet , lars ohly.
efter de så skyndade vi oss upp till en restaurang! de blev köpmanen. jätte god mat där.
sen drog vi ner till en glassaffär där de säljer 140 olika sorters glass!


idag:
 åkte till stranden. men åkte hem vid 2 för de var mulet ute. när vi hade kommit hem hit så gick jag & mamma till östercentrum och köpte ett minneskort till min kamera. de förra minnes kortet gick ju sönder :(
sen var de bara hem hit och duscha sen iväg på mingel för de rödgröna!




peter erikson för miljöpartiet , mona sahlin för sossarna och lars ohly för vänstern. de var ett mkt roligt tal!  haha.


jag och mona sahlin idag!


pappa och mona sahlin snackade men han inte ta kort, haha tog när hon precis gick.



fick en sån tröja med men kan visa den någon annan dag :)


ikväll var vi på en annan restaurang. jag tog en pizza,


sen drog vi ner till hamnen ich myste och gick runt lite bland husen.


nu ska jag göra ordning mig för natten. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0