vad är de ?

skulle göra min "nattfläta" och så märkte jag att jag har massa svarta, jag vet inte hur jag ska förklara det . men de ser ut som typ kära som har fastnat i mitt hår ! de sitter som berget asså ! de är inte kul. och runt om så är de världens tovor eftersom jag ha slitit och försökt få bort den svarta grejjerna!
jag tog mig en dusch men de försvann inte.
ska fråga mamma imorgon , men just nu sover hon.


de var typ de jag ville säga! hahaha
egentligen är jag sugen på en nattmaka, jag börjar bli hungrig igen, hehe. få se om jag går upp och tar en , vem vet ? ;)
god natt!

får bli en nattbild på malin idag när hon fick vara kocken på picniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0