ÅKER + POSER = RAMLA ?

Hejhej!

Förut så gick vi lunden. Fast vi sprang faktiskt också!
Jag kände mig lagom tjock. Där kom jag med de andra värsta coola och så kom lilla jag, popcorn påse i handen och ett band med vatten flaskor. Fast jag hade cola och fanta i! hahaha :D
Tjockis är ja.
Bilder från idag. haha vi sprang rakt ut i åkern och ställde oss och posa. Tur att inte bonden kom, hehe.

"hej jag heter elin och är blek"


Efter den "vanliga bilden" så ville tessan köra posen..
De gick sådär om man säger så. Kolla själva..



 Här håller vi på att ramla


här har vi ramlat. haha!



malin&sara var en aning smidigare. haha!


söta vi är. Står mitt ute på åkern och posar! hahahah!

Nu är jag hemma hos sara´s mamma. Vi väntar på tessan och malin. De var på jätten och handlat mat. Nu är de hemma hos tessan och packar. För alla vi ska sova hos sara inatt. Myyys♥

Ha en bra kväll. De ska jag ;) kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0