varit vid havet hela dagen

hej har nu lite tid över att skriva ett inlägg. ;)

kl. 10 idag rullade bilden iväg till kusten, mormor. när jag kom hit så blir de spela kort med amanda och matilda sen var de fika.
sen gick jag , malin (syster) amanda och matilda iväg till långekärr och bada och sola (:
några bilder från idag:


klättrar i berg med matilda. haha

- amanda, finns de maneter här ?

-vet inte ser inte
- hepp då får jag kolla sjäv


kusten klar! bad tajm!
 
vet att jag badar gulligt


jag och matilda fiskar krabbor , fick 2  wow rekord typ



nu blir de snart mat. hungrig som en varg är jag nu!
sen ska de tydligen bli en jättegod efterrätt som pappa ska stå för.. jordbubbar skulle iallfall va med. ;)

men nu ska jag dra ut i de sköna vädret! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0