kamera söndeeeer !

hejhej =)

sitter i min ensamhet och kollar på disney channel och käkar popcorn.. ;) hahah

har pratat med mamma och pappa. de har besegrat kebenekajse! :D haha de tog 10 timmar!
sen sa de också att på söndag kl. 2 så drar vi till gotland =) syster ska stanna hemma för hon ska jobba. de bli jag, mamma & pappa.
men pappa kommer ju jobba en del så de bli ju jag & mamma. ska dit under almedals veckan.

en ska som oroar mig är att min kamera är sönder!

märkte det igår! de står "fel i minneskortet" okej? men vad fan ska jag göra då da? haha.
eftersom mamma och pappa kommer hem på lördag kväll så hinner vi nog inte laga den eller köpa en ny. för de ska ju packa om och så..
så jag vet inte vad jag ska göra ? kanske kan låna syrrans kamera ? (A) haha.

men nu ska jag fortsätta äta mina poppisar. ha det gött puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0