bilder från igår

god morgon♥

 

igår var jag ute och busa med tessan & sara! :)

orkar inte berätta så myckee så jag lägger ut några bilder.

var många gånger på jätten och köpte göttgött.. ;)


här hamna vi på en lekplats! haahhaha så jävla kul hade vi!


sara har kul! :d


tessan har kul!:d



annan lekpart..;)





jag har kul... hahah!



här ska sara försöka..hehe




3:e lekpaltsen! hahahaha
här träffade vi tessan´s galma klasskomipsar =)


sista lekplatsen! HAHAHA

ahahahah de var lite läskig att åka den , för mitt i allt när man var som yrast så kom de åska!
hahaha
strax innan 12 kom jag hem igår.

men nu ska jag fixa mig lite , sen ska jag ut i trädgården och plocka vinbär (?)  tro det eller ej! HAHAHA men jag får faktiskt 15 kr per liter så de så! HAHAHAH :d:d:d
puss


Kommentarer
Postat av: sara (:

haha , ily baby's <3

2010-07-13 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0