shoppat :D

Överby:♥

Jag och sara kom dit, vi gick till kiosken (som vanligt) sedan var de shopping dags !

Sedan kl. 5 så skulle chrille klippa sig, då satte jag och sara oss på expresso house och fika och kolla på när chrille klippte sig :D HAHAHAH ! som en liten move :D

Sedan när han var klar så gick vi med honom, (måste lägga till att han blev fin i håret). Sedan skulle han hem :( då gick jag och sara och shoppade lite till.

Detta shoppade jag idag:





♥ ett par örhängen (ersänn, de e hota!) - Glitter

♥ ett nagellack - kicks

♥sportis :D - stadium

♥2 st troser

Söta grejjer va? ;)


Kommentarer
Postat av: sara :)

HAHAHAH ! dagen för allt göras om någon gång ;)<3

2010-01-15 @ 22:23:31
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0