Nu duschad :D

Hellu!

Jag skulle lägga ut ett inlägg förut med jag hade kommit halvvägs då välte SMIDIGE malin ut ett glas vatten, ett glas tee, en talrik med köttfärsås på mig, golvet och datan! Så det blev inget inlägg förut, haha !♥

Men nu är jag på G igen ! x)


Idag har jag varit med malin, tessan, sara, emma, pontus och albin♥ vi var hos sara och där var de flumm m.m ;)
Det var första gången jag träffade pontus och albin men de var jätte roliga och kuliga :D

Sedan vid 6 tror jag? så drog jag och malin hem till mig för vi skulle äta. Sedan välte ju hon ut allt de dära så då tog jag en dusch. HAHA, det finns ju ingen dusch så vi duschar på golvet. HAHA, sedan kom malin och.... berättar vad vi gjorde en annan gång :D HAHAHAHAHAHAHA !!!
Sen övade vi lite på engelskan *skandal, hahaha :D* och för en timma sedan så drog hon hem :(:(:(

Nu sitter jag här vi bordet och kollar på mamma när hon gör hemmagjord glass ! De äe asa gött !
Men ska ta och äta de nu =) pusss på er !♥♥♥

Bilder från idag !

Malin, tessan och emma skakar rumpan till en cd på tvn :D

Ponus (:


Albin (:

Sorry om bilderna blev lite dåliga men jag tog med mobilden ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahahha, så söt ;)<3

2010-01-27 @ 22:03:38
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0