Min&saras dag med pulkan!

Hej!♥♥♥

Nu sitter jag här med tre par raggsockar på fötterna! Jag är iskall. haha! Sara har gått hem till sig för att äta och jag ska snart också äta.

Idag körde jag sara till hennes mamma i pulkan. De sara hade beställt från ellos hade inte kommit så vi tog och åt lite glass istället :D mums !♥


När vi kom hem till sara så fick hon byta kläder, jag hade kört så dåligt så sara hade ramlat flera gånger ! HAHAHA!
Sedan åkte vi vidare till jätten där vi handlade en hel del, ni får veta sedan. Vi ska nämligen ha det ikväll. För då ska jag och sara till.... de ni ;) Den personen läser min blogg och det ska bli en överraskning ;)
När jag och sara var framme på jätten så låste vi fast pulkan, säkert och bra !


HAHAHA, tack för dagen sara♥

Kommentarer
Postat av: sara :P

tack själv <3

2010-01-17 @ 15:48:02
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0