Ingen överby

 åt jätte god mat idag :D:D:D

Men iallfall, jag och olivia dra inte till överby. Vi kunde bara köra dit för syrran ska till träningen. Och olivia kunde inte köra hem. Och om vi ska åka med min syrra (som kunde köra hem oss när hon skulle till träningen (blir en omväg men) då kunde vi bara vara där i en timma. Så vi tar det en annan gång. De finns ju buss men jag har inget busskort (ska fixa det) och så äe ja pank på mobilen (ska fixa de med ;) ) och en sak till, om vi åker buss så kan vi bara vara där i 2 timmar ;S så vi tar de en annan dag! :D

Nu ska jag fika med familjen, pussssssss =)


Kommentarer
Postat av: oliviaalmqvist <3

vi får ta det än annan dag :)<33

2010-01-13 @ 17:32:37
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0