Fryser!

Hemma från skolan där jag har blivit mulad!!!!

Jag, olivia, malin och tessan skulle gå hem till oliva (som bor nära skolan) vi skulle hänta skidglasögon och ha på oss så att sminket inte skulle rinna. När vi skulle gå ut så stog typ alla 7: orna utanför ! Vi bara neeeeej!

Tessan lyckades att lura alla till balkongen (där uppe) så alla stog där och kasade. Då stack jag ut. Sprang över gräsmattan och bak bakom garaget. Men när lucas skulle gå och hitta en annan väg då såg han mig, han ropade på ALLA att jag var där så jag sprang till altanen och bankade på dörren att de skulle öppna, men de hann inte ner att öppna innan jag hade ALLA killar på mig! Så jag blev söndermulad! Då gick jag till skolan och värmde mig. Tillslut så kom tessan, malin och olivia ut!

De var min lunchrast de ;)

Sedan var det idrott där vi dansade igen ;S sen var det mulnings krig igen! Fast jag var inte med, jag frös så!

Nu sitter jag här hemma i min säng och magen bara kurrar ! Jag ska ta och äta nu, pussss =)

Under dagen så kommer jag att lägga ut kläderna jag har fått hem från H&M och så kommer jag visa vad snickarn har gjort här hemma ;) ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0