Shoppa med olivia på stan nu ;)

Hemma från skolan.

Idag blev jag mulad av chrille, kuol och gabbi ! HAHAH, ;) så nu äe jag helt röd i mitt face ;)

Snart ska jag ta och äta den lilla tårbiten som blev över från igår. Den var ju så god !♥


Sedan kl. 4 så ska jag, olivia och emma åka med olivias mamma ner till stan. Där ska jag och olivia shoppa ! har längtat ! Sedan när stan stänger (kl.7) då ska vi kolla lite på intersportcupen! kulkul♥ Killarna spelar.

Såhär ser elin ut idag.



*Jeans leggings - gina
*2 svarta linnen - H&M
*svart kofta - gina
*halsband - gina (örhängen - gina, syns inte på bilden :D)
*klocka - ur&penn


Kommentarer
Postat av: helena

fin blogg och fin outfit :)

2010-01-22 @ 18:39:42
URL: http://helenamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0