Damparr sönder med tessan och sara !

Hejhejj ! :D♥

Just nu ddamparr jag sönder med Tessan&sara !♥

Olivia har åt hem :( men innan hon åkte hem så spelade jag&olivia in damp filmer på ! ♥ nice huh ?

Idag har har vi bakat kladdkaka (igen, HAHA :d), DDAMPAT SÖNDER !!, äter popcorn, äter chips, dricker drink som sara har gjort ;) faktisk god ! Tummenupp som tessan sa (Y)

Såhär ser jag och olivia ut när vi spelade in videon, hahah ! :D (fast vi gjorde 2 st!, vi hade olika outfits)

Bara för jag och olle är söta !

HAHAHAHAHAHAHA ! :D


Vi just nu ;) söta va?♥


Nu ska vi portsätta dampa, har typ musiken på högsta volym ! llove it ! ;)

pusss på er !! hörs under kvällen ! ♥








Kommentarer
Postat av: oliviaalmqvist <3

hahhahahahhahah, VI ÄE SÅÅ SNYGGA !<3333

2010-01-29 @ 22:56:57
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/
Postat av: sara :p

hahahahaha ' <3

2010-01-30 @ 11:03:26
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0