Cyklade ju idag ! HAHA!

Hejhej♥
Idag på morgon så blev jag och malin sena igen! HAHA, vi började kl. 10 och jag och malin skulle börja GÅ kvart i. Jag var ju smart (till skilldnad från malin :D) så jag kom på att vi kan ju ta cykeln. Eftersom malin har tappat bort sin cykel (smidig som hon är) så fick jag skutsa (stavning) henne ♥ vi kom i tid! haha !♥

I skolan var det väl som vanligt.
Sedan näår vi skulle gå hem från skolan så hade jag kommit 1 tredjdel så kom jag på att jag hade ju cykel idag!!! så det var bara att vända :( hahaha, typiskt mig ;)♥

Nu står jag i mitt kött och lagar mat. Elin är själv hemma nu. HAHA, det är = hög musik!

Senare idag ska jag  Plugga på engelskan :( vi har prov imorgon :S känner på mig att det kommer gå jättebra (Y) :D haha!

Men vi hörs allla läsare♥ pusss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0