haha, min roliga dag :D

Hejsan bloggen !♥

Tänkte berätta om min dag:

Kl.9 skulle vi vara vid skriskobana, de va vi :D
Sedan började jag, olivia, tessan och sara åka , så smidiga var vi !♥ Malin satt och kolla på, haha, skrisko är inte hennes grejj ! Jag ramlade flera gånger när vi körde bandymatch mot erik och kuol. Jag, olle och stålis var i ett lag! Sedan drog vi till en annan is, där haffa jag upp en tjej som gick i skriskoåkning så hon lärde mig, olle, tessan och sara att göra piruetter! Jag försökte och ramlade ner på mitt knä med hela min tungd ! De gör jätte ont nu !:(

Efter åkningen drog vi till MAX, jag kunde knappas gå! Tessan följde inte med för hon valde fotboll istället.

Sen var de dags för bowling! haha:d de gick väl smidigt :D dampa sönder kan jag säga! Vi  körde inte bowling som man brukar, vi körde lite bak&fram!
Malin idag :D HAHAHAHAH !

Olivia, smidig ?;)

Här kör vi "bowling" :D


sara idag :D


Såhär slutade bowlingen :D

*bratz:-malin
*pullarn-olivia
*sugarn-elin
*barbie-sara

På vägen hem blev de damp!


Sara och malin stck in till skolan för att hämta en sak, då satte jag mej utanför skolan och tog mig en fika :D


Nu är jag med malin och vi ska gå ut och leka i snön nu :D
pussss♥

 


Kommentarer
Postat av: malin <33

så jävla fin är ja HAHAHHAHAH:D <333333333333

2010-02-12 @ 19:08:31
URL: http://finaste.webblogg.se/
Postat av: Olivia<3

hahahhahahahahhah, jag vann ! x)<3

2010-02-12 @ 21:12:48
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0