Min dag:

Hejsan !♥

Sorry sorry för dålig uppdatering men jag har inte varit hemma !

Idag har jag och brudarna firat tessan ! Hon fyller 14 år idag !♥

De började med att efter skolan drog jag & olle hem till henne och hämtade:

*bob (man åker på)

*halsduk för ögonen så hon inte såg något!)

*Brills över de

*hockey hjälm

*knäskydd (hon får ju inte ramla liksom! HAHAH, vilket hon gjorde endå ! :D )

Så söt !

Sedan tog vi en promenad med henne (hon viste inte vart vi var på väg) Vi skulle till gården och fira henne där!.
Samtidigt som vi skulle köra runt med tessan på den så hon fick skäma ut sig lite :D så drog malin & sara hem och hämtade tårtan (som de bakat) och ballonger och pipor och party hatt som sjunger "happy.." HAHA, (den va min :D HAHAH ! )
När sara och malin hämtat de skulle de iväg till gården och ställa tårtan där sedan skulle vi komma med tessan och hon skulle få se var hon var, men nu kommer problemet!:
Gåden öppnade inte fören halv 4 idag! (undantag!) och klockan var 2 :O så vi fick komma på något snabbt !
Så malin & sara drog hem till tessan om började ordna fint där med ballonger och så ! Sedan när vi kom så blev de PARTY ! Då åt vi tårtan :D mkt god !♥

Sedan kom också salle.
Sedan drog vi till gården och fortsatte fira där♥

Hoppas att du har haft en underbar fördeledag nu tessan !♥

För ett tags sedan drog jag och malin hem och sedan iväg till jätten, där köpte jag saker till i morgon ! Då har vi fridluftsdag (stavning) berättar mera sedan !

Tessan idag när vi åt tårta !♥ så söt !


Tessan, du är underbar !

Nu ska jag gå och äta hemmagjord glass, pusss =)♥

 


Kommentarer
Postat av: tessan =)

tack så mycke gumman för dagen !

ni gjorde den till en dröm ♥

bästa födelsedag, fast man skämde ut säg ;)

älskar dig ! <3

2010-02-11 @ 23:06:54
URL: http://tesszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0