Mätt !

Hejjsan bloggen ! ♥

Sitter här vi matbordet och äter pizza nu, jag ska förklara varför jag äter den hemma.

Hemma hos tessan så skulle vi beställa pizza, vi hade tänkt att beställa från kronogården för där kan de köra hem pizzan. Men vi fick inte tag i nummret eller hemsidan, så de gick inte. Då sprang jag&sara iväg till "mysingen" och beställde familjepizza kebbad. Jag fick 2 nya polers :D de som jobbade där, haha, vi snackade och helt plötsligt så hette han också elin (asså, han hette inte de men han skämtade), jaja, kul hade vi allafall. Sedan när pizzan var klar så sa han:
-140kr !
Jag och sara blev ganska paffa för vi trode inte att de skulle kosta så mkt, de andra pizzerierna kostar de ca. 80-90 spänn ! Jag och sara hade bara 139 kroner och han bara:
- nej, vi måste ha en krona till !
Vi bara:
- okej, då får vi väl ringa en kospis så hon får komma hit med den!
Men så kom de en snäll man och skulle betalla den en kronan med då hittade sara en krona. Så vi gick därifrån. På hemvägen tappade jag och sara bort oss ! :O hur kan vi, aja, vi kom till tessan tillslut :D
Men halv 8 hade jag och mamma bestämt att hon skulle hänt mig på vägen hem från friskis och svettis så jag tog med mig en fjärde del av pizzan.
Jag är värkligen mätt nu ! De var en stoooor pizza ;) hahah!

Ikväll ska jag typ inte göra så mkt, typ äta passionsfrukt och choklad (har ju inte gjort de idag;)) sedan vet jag inte :D haha !

God natt bloggen, sista inlägget för idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0