Hemma själv med målarna ! :S

När jag kom hem från skolan så såg jag att "målarbilen" var här och inte våran bil. Och de är ju = med att jag är hemma själv med målarna nu ! HAHA, i helgen så sa jag ju att vi skulle riva tapeter. Och de är gjort, så nu håller de på att måla och spakla och så. Sen ska dem tapiserna ! Men nu sitter jag i mitt rum med ingen dörr ! för den har de tagit bort! haha, såå nice ;) nooooooooooooooooot !

Aja, och tänkt om jag blir kissi, vad ska jag göra då!? de går ju inte att komma in på toan för där håller ju på att måla där och så, jag får nog ta den andra? fast då måste jag ju gå igenom hallen (där de jobbar) så de blir ju lite pinsamt! hahaa!

Men vi hörs lite senare. När jag ändå inte har något att göra nu ska kan jag ju lika gärna börja skriva på texten som vi ska kunna utantill på fredag! Vi har andra delen i engelskan då!:s HAHA, önska mig lycka till! =)

Pussssssssssssssss =)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0