Hemma från vattenpalatset nu ;)

Hejsan !♥

Sorry att jag inte har uppdaterat så mkt idag men hela min dag har jag varit på vattenpalatset med mina brudar :D (skolan oxå förstås :O )
Vi har haft de jätte mysigt! Bubbelpool, ångbastu, flod med ström, vanligt bastu, varma buchar, vanliga pool, rutchbana som ett rör typ och andra rutchbanor och KIOSKEN! vi brudar ar köpt för typ 300 spänn! (280 typ) allihopa tillsammans ! haha, hejja oss. Men vi ville ju bara bjuda in lovet! De är juu looooooooooooooov! Och på söndag drar elin och åker skidor :D haha, hoppas att jag inte bryter bena?

Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på let´s dance? haha, inte så bra menmen...

Har också just ätit mat, jag äe så mätt så jag kommer inte kunna röra mig på ett tag!

 

pussss =)


Kommentarer
Postat av: malin <33

sötiss ! ♥♥♥♥♥

2010-02-20 @ 03:04:39
URL: http://finaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0