Är i Branäs på restaurangen!

Hejj bloggen!

Internet har inte funkat så jag har inte kunnat uppdatera bloggen! Men nu har pappa just ringt till riksdagen så nu funkar de! Bra!

Nu sitter jag på after ski/restaurangen och äter en muffins och dricker varm choklad! Mums!
Jag och pappa väntar på mamma och syrran (de tog ett åk till). Sedan ska vi beställa mat här i resturangen! Jag tror jag ska ta spagetti och köttfärsås! Mums ! =)

Jag har redan tröttnat på att åka! Jag har bara åkt 2 åk! :S
Jag igår på väg hit! Vi stannade och tog en fika! Mums !




De känns lite konsigt att jag är den ända som ha data med mig in på restaurangen! hahah, alla typ glor. Men de kanske inte äe så vanligt att man tar med en data till afterski, Men vi gör! HAHAHA ! :d

Får se hur de går med internet ikväll! Vi får hoppas att de kommer att funka!

Pusssss på er !

Nu kom mamma och syrran så nu ska vi beställa mat! Pusssss =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0