Åkt klart för idag ;)

hejj bloggen !

Nu har jag åkt färdigt för idag och sitter i restaurangen och dricker en cola :D När mamma och syrran kommer så åker vi "hem" till stugan! De ska bara åka ett åk till.

Idag så skulle jag göra en kul grejj i backen. Typ snurra runt... De slutade dåligt ;) hhaha! jag vrikade till knät så nu har jag jätte ont i de ! aj aj aj ! ahahah, så typiskt mig !

När jag kommer till stugan så ska jag försöka få in bilderna på datan, hoppas att de funkar idag!

Ha de så bra, så hörs vi senare! Pusssssss
En snabb bild på mig just nu, jag har åkt snabbt ner, ni ser ju att mascarn har börjat rinna :D haha







Kommentarer
Postat av: malin <33

så söt äru bby <333333

2010-02-23 @ 18:24:14
URL: http://finaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0