mycket plugg denna veckan!

Hej ! (:

Nu har jag inne Stampe och kelar lite med honom! Mys :) Det är även en lasange i ungen, de är så gott med lasange! Har egentligen bara en kort paus från pluggandet. Det är mycket plugg denna veckan nu. Just nu pluggar jag NO inför läxförhöret imorgon. Ikväll i sängen innan jag ska sova så ska jag plugga in 30 tyska ord till imorgon. Imorgon så ska jag plugga som en idiot inför B delen i matte. På fredag så ska ett historia arbete vara inne.. aja, jag sparade allt till sista sekund och de får jag lida av nu.. :/ Ett tips, gör inte det.. haha.

Imorgon har jag lite sovmorgon. För klassen ska på skolbio i stan! Ska gå hemifrån 20 över 8 iställer för 8! ^^ haha ooo. Då ska jag möta emma&malin sen ska vi gå tillsammans till bussen.

Vi får se om jag bloggar imorgon bitti, beror på när jag går upp! Haha. Vi hörs imorgon. Nu väntar pluggpluggplugg! PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0