mobilblogg - god natt!

hej på er! förut var jag emma och malin och fikade på strandgatan. gött&mysigt! sen vid 4 gick vi till nif uppvisningen. när jag såg mitt gamla lag.. jag finner inga ord.. jag vill tillbaka, fast ända inte. aja orkar inte snacka om det nu. sen kom pappi och hämtade oss. sen hem och käka pizza :) ikväll har jag jobbat med ett historia arbete så nu är jag helt slut i huvudet. och så har jag ju inte sovit så mycket i helgen heller. så nu ska jag sova så jag orkar med skolan imorgon. skriver imorgon. puss och godnatt (L)

update: till olvia, svarar på dina kommentarer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: olivia

hihi okejj :)

2010-12-06 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0