L-Ö-F-T-E!

Kan du fortfarnade göra flickisar och så, kan du gå ner i spagat/splitt, det har jag alltid viljat kunna men är typ rätt ovig :P haha

Svar på kommentar! :)

Jag kan göra det på studdsamattan, och tror jag kan det på tamblinggolvet. Men den är nog inte perfekt första gången men går nog snabbt att lära upp! Det var ju ett tags sen jag körde på tubling så :)

Nej spgat/split kan jag inte gå ner i. Jag har kunnat de, men det var när jag övade varje dag i en kvart. Och de gjorde ssåå ont! Men tillslut kunde jag, jag satte på mog mjukissockar och gled ner. Haha.



OKEJ! Nu ska jag göra ett löft här och de ska hållas! På julafton kommer jag att kunna gå ner i spagat! På julafton kommer det komma upp en bild mig när jag går ner! Jag ska lyckas :d
Nu drar jag hem och malin och börjar med att springa runt och jaga malin som uppvärmning sen ska jag börja tänja! Härs sen pusspuss

Kommentarer
Postat av: olivia

haha, roligt löste faktsit, har du några tips på hur man kan tänja/träna på hur man kan gå ner i spagat/split ? :)

2010-12-09 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0