jag har på turbin igår! :D

Hej!
Sorry att jag inte har bloggat men om jag ska vara serigös så har jag inte hunnit..

Igår så drog jag till clup Turbin och dansaa! :D


Medina var där:



h20 var där:


och dj HEAL!

Tog bussen kl. 7 då gick vi till max och åt lite göttgött. Sen gick vi inte och dansa :) Kom hem vid halv 1 och sov hos ohlsson med sara också (:

Jag vaknade kl. 9 och gick ner för att tagga julkalendern men den gick ju inte ? Så jag satt där nere i en timme typ. Sen kom jossan då drog jag upp och myste med henne!

Idag har det inte hänt så myckte, jag malin & Sara gick till jätten föut och köpte lite gött. Sen hem och käka. Nu är vi hemma hos Malin och har kul med brudar (:

Bruden till höger har vunnit en tävlig idag på isabelle strömbergs blogg idag! Gött sara! ;)

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0