2 december, glömde att se julkalendern idag när den kom i repris! BUHUU


OO snyggaste baknings dräckterna ever! ;)

Sitter och äter lussebullar framför tv:n just nu. Samtidigt som jag just kollade på pappa som var med på raport :)

När jag gick hem från skolan idag så såg mamma mig och sa att jag skulle hoppa in i bilen så åker vi till stan. Så det gjorde jag, vi skulle köpa ut linnet (vilket jag gjorde, ni får se senare) och så kollade vi på två julklappar som jag önskar mig (hårtork & plattång med runda kanter) Jag har ju en del krav så vi hittade bara en hårtork.. Fast den har jag glömt för länge sen.. julklapp ni vet.. haha ;)

Ikvällens planer:
NU: tyska läxan
SEN: duschen
DÄREFTER: Laga mat med syrran & KP
DÄREFTER IGEN: kolla kenzatyra show

Ha det finfint puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0