bilder!

Första dagen:

 

Då tog vi våran nya kanot, över vattnet och till bovall. Där träffade (eller lärde känna) 2 killar, hihi. Lucas och hampus. Sköna grabbs. ;) Först till affären och köpa göttgött. Sen till badplatsen och bada och hoppa! haha.
Lite bilder från dag 1:



ut och iväg


jag i kanoten



På badplatsen







Nä slut på bilder nu ska här hoppas!

- malin ? finns det maneter här?
- nej hoppa nu!


-
vågar inte, kör på MITT sätt




-
helvete vad kallt!

- upp och iväg! woho



Malins tur.
- Elin, vad mesig du är. SÅHÄR gör man!


- *hon simmar nöjt därifrån* så gör man Elin!


-
Eller såhär!


Sen på kvällen så drog vi till Smögen. Där köpte jag ett par skor.

kusinen, malin och jag

Andra dagen:

Dagen började med att vi var på ett utkiksberg och kolla läget. Hände lite saker där men orkar inte skriva det. Kanske senare..
Sen åkte jag, amanda och malin till bovall och badade. Sen åkte jag , mamma och malin hem.
Bilder från badningen, hihi.









Kusinen och maliiiiin


amandda, haha

Nu har malin kommit och vi ska nu duscha. Mera bilder kommer sen. Ikväll ska vi iväg till pizzerian och käka. Hungrig!! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0