home

Hemma från matchen. Förlust med 2-0. Men jag tyckte vi kämpade på bra med tanke av att det var våran första match efter sommaren! Som tröst står min lilla mamma i köket och lagar pannkakor åt mig. :) hihi.
I andra halvlek gjorde jag en riktigt finfin entre. Det fattades en spelare i vårat lag. Det var ju såklart jag som hade glömt att gå in på planen. Jag satt så bra där på avbrutar bänken men nejnej.. När jag var ute på planen (haha alla kollade på mig! typ vem är idioten som glömt gå in på planen?) och så skrev mina lagkamrater "eliiiin tröjjan!" jag kollade ner på min tröja men det var väl inget fel på den? Den så mäkte jag att jag hade satt upp hela tröjan i mitt ryggskydd! haha. Wow , vilken entre. Typiskt moi.

Nej men nu ska jag ta in stampe och berätta för honom hur matchen gick. Sen blir det pannkakor.
Kram!

jag just nu, blev lite mörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0