home sweet home

hej! Kom hem från skoftebyn lite innan elva. Har duschat och bytt sängkläder. Nu sitter jag och äter melon, vattenmelon. Underbart gött. ;) Jag, malin, tessan&sara träffade chrille , ceasar och julius i skoftebyn idag. Vi lira fotboll , kolla  tv, myste , brottning, jag och brudarna drog till en restaurang och käkade pizza. Vi orkade inte kolla på deras träning så vi leta upp närmaste restaurang och käkade. Och massa mera kul som man kan göra på sin fritid. hehe.
Men nu har jag inge mera att skriva så nu ska jag dra och borsta tänderna sedan sova. Hoppas min kropp mår bättre imorgon. Efter gårdagens träning så har jag ju inte kunnat gå ordentligt! haha! God natt♥


vår goda pizza vi åt idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0