god natt!

Hej! Förut så lagade jag och sara köttfärsås! :d hela köket va katastrof! Sen kom lilla malin. Då gick vi ut på en promenad. Flumma runt lite med min boll med små söta hjärtan på. Ville värkligen ha med den på våran lilla promenad. Fast den blev inte en så "liten". Vi följde sara hem till hennes mamma. Sen när jag & malin va på G hem så började de ösregna! haha jag frös eftersom jag bara hade shorts och en tunn kofta på mig. När jag kom hem blev det att skutta in i duschen.

Nu ska jag göra ordning mig för natten sen bler det att sova. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till torp med mamma och syster. Sen skulle vi träffa några mamma känner. Kram♥


saaaaaaaaaaaaknar mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0