framför mina ögon finns inget kvar

fett sur. As arg.
ALLA mina bilder på min data är borta! B-O-R-T-A! mamma lämnade in datan för den skullelagas eller något (hon sa att de var bilder där till dem) sen nu när jag fick den tillbaka så var ALLT på datan borta. Alla porgam jag laddat ner , alla bilder.. så j*vla ledsen är jag nu. De var bilder från hela 2009 och 2010. De kanske låter lite? men jag laddade in bilder varje dag. Även om jag inte la ut alla på bloggen.
De fanns bilder där som betydde vändligt mycket för mig. Morfarsbegravning, kvällar och nätter med de jag älskar mest, resor , hela sommaren..
Min kamera gick ju sönder i sommras med massa bilder också. Aja, bloggar inte mera idag. Vi hörs imorgon♥

Nu ska jag gå och sura. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0