farmors 80år kalas!

hej!

Tänkte berätta lite om i lördags.

Då hyde vi en lokal i gävle vid vattnet för att fira farmors 80 års kalas. Hyrde kockar som  lagade mat och de blev underbart gött! Pratade med alla , alla var så trevliga och roliga! :d kul att träffa dem igen. De var länge sedan sen sist. Farmor var jättte glad. Hon fick presenter, pappa hade gjort ett bildspel som visades på en stor duk, mamma och syster sjöng en låt som de skirit. (jätte bra) sen sjöng de andra låtar också :) viste ni att mamma har uppträdit på liseberg ? haha!
kvällen slutade vid 1 då blev de att gå hem. Sen sova.

Här är lite bilder från kvällen;


jag och syster


jag & maja , kusinen


malin rådberg , elinr ådberg , peter rådberg , anita rådberg , magnus rådberg och maja rådberg


skåååål!


här var jag en aning kissenödig! hehe

Kjolen jag har på mig är ny. Köpte den i Gävle. Köpte även en vanlig svart kofta.




Kommentarer
Postat av: Malin

krya på dig! jag saknar dig gumman <3

2010-08-31 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0