En vaken, en sjusovare.. ;)

 God morgon!

Sitter i soffan i min ensamhet och kollar på "pingvinerna från madagasker". Malin har ju såklart inte vaknat än. Men tänkte snart hoppa på henne eller hälla ett glas vatten över henne. hehe. Mamma & pappa är i gbg och kollar kristallkrona så jag kanske kan sätta på musik på högsta vulym ? woho. Nej jag vet.. jag gör alla grejjer. Då flyger hon nog upp! mohahah!

Dagens planer?
ja. De har jag inte riktigt kommit på en. Men drar nog till stan en snabbis och tar en fika eller något.
Juste! Nu måste jag gå ut i garaget och hämta in Stampe till sin vanliga bur. Det åskade inatt så vi gick ut och satte honom i garaget.
Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0