borta bra men hemma the best

Hejhej!

Efter farmor cykla jag och malin till stan en snabbis. Mötte upp jossan och christer och hyrde film på hemmakväll + massa godis! På lindex köpte jag även ett par hur gulliga troser? Ett par blå söta..
Klicka för att stänga bilden
(snodde bilden av malin, haha vi köpte samma)


filmen + godiset

Ikväll ska jag , malin & jossan se på the movie. Sen ska jag sova där.

Nu är jag hemma hos mig , jag skulle bara hem och äta tacos. Nu ska jag packa "sova över grejjor" och digga med till Hanna montana. Min nya idol. Sorry malin , du åkte ner en plats.
Hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: josse

filmen var GRYM! ska kolla på den nu :P

2010-08-14 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0