Skoldagen m.m :*


Heeej bloggen (:

Innan skolan idag så åkte jag till näl för att kolla min nacke.
De sa att jag skulle vila lite till. Jag har haft den skadan i en månad nu :O
I skolan var de väl som vanligt.
Typ, fotboll, matte, engelska, svenska ocih historia.
I historian gör vi ett grupparbete. Jag kan bara säga att de gå skit för mej. :*
Ikväll ska mamma och pappa åka till riksdagens öppnande i Stockholm. Pappa jobbar ju i riksdagen. Och syrran ska träna fotboll. Så jag bjöd in mig själv till malin :* Hon och jag ska ha en liten filmkväll. Vi ska se på bröllops duellen. är det någon som har sett den?
Nu ska jag laga mat till mig själv. Undra vad det kan bli idag? (:

Pussar elin :*

(bilden har jag tagit själv *stolt*)

     

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Hoppas att ni får kul :P Jag ska se den med <3

2009-09-14 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0