Shopping dag (:


Hello! har ni haft en bra dag?

Idag i skolan gjorde vi matte prov del 2. Det var svårt.
Sedan efter prover kallade Göran (läraren) hit oss. Då sa han att vi fick igentligen ha miniräknare på del 2! (han visst inte det) x) så hela våran grupp hade inte använt miniräknare. Medans de andra 2 grupperna hade det. Så vi har inte bestämmt ännu om vi ska göra, om vi ska göra om del 2 med miniräknare eller om vi bara ska räkna med 1 delen i resultatet.

Idag var jag och mamma och shoppade (: Här ser ni vad jag har hittat.

* en tröja. H&M 200kr.
* 2 fotbolls sockar, 2 vantar och en reflex. Stadium 177kr
* en mössa. Inter sport 120 kr.


Visst ni en sak. De har fått in fanta exsotix ( eller hur det nu stavas) på MAX ! jag blev gald när jag såg ;)

Bilder på det jag har köpt!

(tröjan)



(fotbolls sockar och vantar)


(mössa ;* )



På skopunkten så la jag undan dessa skor! :) fina va? :*



Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Shiit va fina saker !<3

2009-09-23 @ 19:44:38
Postat av: sara , vem annars ? (;

shiiett vad fint <3

en sådan tröjja tror jag jag har :D den äe iaf ganska lik (a'<3

2009-09-23 @ 21:13:32
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/
Postat av: malin

gud va finna saker :D

2009-09-24 @ 07:53:20
Postat av: Olivia

Ska du köpa skorna ? <3 dom var skitfina !<3

2009-09-25 @ 08:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0