Party hos sara <3

     Heeej bloggen.

Igår var jag på kalas hos min farmor.
Efter det så gick jag till Sara. Han hade en liten fest hemma hos henne. 
Jag kom dit halv elva tror jag. Då var Olivia, Tessan, Malin, Sara, Salle, Lucas, och William där.
Då åt godis, chips och pratade, disco...(:
Sedan kom Jonas och Simon.
Vi hade jätte mysit. Vi satt under Saras träd med filtar och lysnade på musik från ett party tält Sara, malin&Tessan hade satt upp.
Sedan satte jag mig i Malins knä, hon satt i en stol. ( det såg så mysit ut)
och sedan satte sig Lucas i mitt knä. Så då BRAKADE stolen. x)
hejj oss ! <3
Så då gick Lucas hem.
Typ 10 min efter de så gick William hem. Sedan också Simon och Jonas.
Så då var det bara jag, malin, Olivia, Sara, Tessan och Salle kvar.
Vi gick upp på Saras balkong och åt tårta som Malin och Sara hade köpt. Mums ! <3
Och vi drack även en bål som Malin och Sara hade gjort. Hejja hejja ! <3
Sedan gick jag hem. Vid 12 tror jag.
Och lite senare gick de andra.

Tack för den dagen älsklingar ! <3

Sorry att det blev en sån liten text. Jag är inte så teknisk av mej, så det har väl råkat hända något. x)



          



Kommentarer
Postat av: sara , vem annars ? (;

haha , jag älskar dej elin <3

BÄST ÄR DU HAHA (efter mej såklart) haha

2009-09-13 @ 13:13:58
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/
Postat av: malin den bästa

tur att du kom igår så du fick tårta !!

2009-09-13 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0