på överby med Sara :*

Hello!

Idag så drog jag och Sara till överby. På vägen träffade vi Felix, felix och Carl. Sedan följde dem med oss först till stan och sedan till överby. men där gick vi själva. Sedan på överby träffade vi 2 från våran gamla trupp yngre. Elin och Rebeca.
Jag känner mig så himla stolt! Jag köpte bara ett par toffsar. Jag menar de ! x) till skilnad från Sara då. (: 
Jag vill bara lägga till att vi cyklade. :*
På vägen hem så träffade vi Gabi, william, Lucas, Salla och massa. De var på en lekplats vid fridaskolan typ.
hahahah de hade lektajm x)
Sedan sa jag hejdå till Sara och vid TFK så träffade jag tessan. Hejja hejja. jag har träffat många idag.

BÄSTA DAGEN SARA! <3

nu ska jag se på idol (:

SES!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilken väg körde ni dåe? <3 Vi ses imorron på cupen då ska vi vinna !!#<3

2009-09-18 @ 20:11:27
Postat av: Olviia

Ja glömmde skriva namn !<3

2009-09-18 @ 20:12:06
Postat av: malin

ååååå neeeeeeej

2009-09-18 @ 22:46:29
Postat av: sara , vem annars ? (:

haha , bästa dagen BBY !

2009-09-19 @ 09:52:17
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0