ny mobil (:


               

                          







Hej bloggen!, nu är jag på banan igen (:
jag fick en ny mobil i går. Från singpore.
Pappa köpte den till mej när han var där med jobbet.
Det är en touch mobil. Fast allt står på engelska så de e lite svårt att lära sig med det lär jag mig nog snart :*
Igår var jag på filmkväll hos Malin. Vi åt pizza, godis, chips och popcorn. Det var så kul. Tessan Olivia, Sara, Malin&lilla jaa va däär :*
Vi såg på 3 filmer.
Vi gick hem från Malin typ vid 1 på natten x)
(bilder kommer snart)
Jag och malin hyrde 5 filmer så dem sista ska jag och malin se klart idag tror jag :)

Pussar Elin <3



Kommentarer
Postat av: malin den bästa

din mobbil är jätte snygg

2009-09-07 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0