hejj bloggen (:



Heej bloggen (:
igår såg jag och malin klart på de sista filmerna.
dem va bra, vi åt pizza till de. Vi tog den pizzan som blev över sedan filmkvällen. Det blev visst en hel pizza x)
Nu sitter min syrra och försöker ordna min mobil lite. Allt står på engelska så det är lite svårt för mig.
Idag vet jag inte vad som händer. Tessan skulle visst visa en grotta vid Edsborg. För mig, malin, olivia och sara,
men jag vet inte om jag ska följa med på det.
jag har fortfarande om i min nacke efter det jag gjorde på studsmattan. Eller har jag inte berättat de?
De va i allafall så att jag och malin hoppade så gjorde jag en kullebytta i luften och när jag landade så hoppade oxå malin så då typ sträckte jag nacken så jag har haft om i 2 veckor nu. Eller de kansle är mera än 2 veckor.
Så nu har jag inget att göra. jag kan inte ens hoppa juue!
Malin e hos Olivia. Sara vet jag inte var hon e o så. m.m
men nu ska jag nog fika.

hejjdå bloggen. ses snart igen <3


Kommentarer
Postat av: malin <3

det va läskigt vid grottan

2009-09-07 @ 16:17:38
Postat av: Olivia <3

Det var skit läskigt i grottan !<3

2009-09-09 @ 20:26:46
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0